Todos los servicios ofrecidos por Straphrama.com están realizados por profesionales médicos o sanitarios. Estos servicios tienen como objetivo principal el diagnóstico o prevención de enfermedades.

1. IDENTIFICACIÓ DEL RESPONSABLE DEL LLOC WEB:

Aquest lloc web;  www.strapharma.com (en endavant, “Lloc Web”) és operat per:  SALUT EN POSITIU, THE BEST LIFE SL

DOMICILI SOCIAL: Ctra Girona 88

17220 Sant Feliu de Guixols (GIRONA)

NOM COMERCIAL: “STRAPHARMA.com
N.I.F.: B67654947

CONTACTE:   info@stralabs.es

El present document estableix els termes i condicions pels quals es regeix la compra de serveis mèdics i productes a través del Lloc Web titularitat de SALUT EN POSITIU, THE BEST LIFE SL (en endavant, L'EMPRESA), dels productes i serveis que s'hi ofereixen (en endavant, les “Condicions Generals de Venda” o “CGV”).

2.       ACCEPTACIÓ DE LES CONDICIONS GENERALS DE VENDA:

En realitzar una comanda a través del Lloc Web, declares ser més gran de 18 anys i tenir capacitat legal per celebrar contractes i per acceptar les presents CGV.

Així mateix, des del moment en què fas la comanda, prèvia marcació de les caselles habilitades al formulari de compra, acceptes i et compromets al compliment de les presents Condicions Generals de Venda.

En conseqüència, llegeix atentament les presents CGV abans de formalitzar una comanda a través del Lloc Web.

L'EMPRESA té dret a revisar i modificar les presents CGV en qualsevol moment i sense avís previ. No obstant això, aquests canvis no tindran cap efecte sobre les comandes tramitades i enviades amb anterioritat a la modificació corresponent.

3.       DADES DE CARÀCTER PERSONAL:

La informació o dades personals que ens facilitis seran tractades d'acord amb allò establert a Política de Privadesa inclosa en aquest Lloc Web. En fer ús d'aquest Lloc Web declares que la informació i les dades proporcionades són veraces, exactes i es corresponen amb la realitat.

4.       PROCÉS DE CONTRACTACIÓ:

El procés de contractació consta de diversos passos que es resumeixen a continuació:

A.     Inici del procés de contractació:

Per realitzar la contractació només heu d'escollir els Serveis o productes que desitgeu d'entre els oferts a la web i afegir-los a la cistella/carret de compra.

B.     Formalització de la contractació:

Un cop afegits tots els Serveis Mèdics que desitgi a la cistella, podrà visualitzar tota la contractació realitzada. El segon pas per completar la contractació consistirà a introduir les vostres dades personals al formulari de compra per poder gestionar les cites i la facturació dels Serveis Mèdics contractats. A aquest efecte, caldrà que faciliti, entre altres les següents dades: Nom, Domicili, Telèfon i Correu Electrònic, que hauran de ser en tot cas veritables i exactes.

Quan hagi introduït totes les dades al formulari de compra, hagi seleccionat el mètode de pagament que voleu i comproveu que els Serveis Mèdics contractats són els correctes, caldrà que llegiu i accepteu la nostra “Política de Privadesa”, els nostres “Termes i Condicions d'Ús del Lloc Web” i les presents “Condicions Generals de Venda”.

En el moment en què hagi emplenat el formulari i procedit a finalitzar la comanda de contractació, prement el botó de “Confirmar”, se us informarà de totes les dades de la comanda a efectes de referència.

C.     Realització dels corresponents serveis mèdics: 

Un cop remès el formulari i realitzada la contractació correctament s'hauran de seguir els passos indicats a cada servei. Aquestes indicacions vénen reflectides a la web.

6.       PRECIO, MÈTODES DE PAGAMENT I FACTURACIÓ: 

A.       Preu:

Tots els preus es troben a Euros. Els preus seran aquells publicats al Lloc Web en el moment en què vas efectuar la contractació.

Els preus poden canviar en qualsevol moment, si bé els possibles canvis no afectaran les contractacions ja realitzades anteriorment a aquests canvis.

B.     Mètode de pagament:

L'EMPRESA a través del Lloc Web, accepta el mètode de pagament següent:

  • Targeta de crèdit/dèbit: Podeu pagar utilitzant les targetes de dèbit o crèdit (Visa o MasterCard). Les dades de la targeta de crèdit s'envien directament a la passarel·la de pagament TPV Virtual del Banc de Sabadell. La pàgina web compta amb un estàndard de seguretat global que assegura que l'enviament de dades entre el sistema emissor i el receptor es realitza de forma encriptada. Ningú a L'EMPRESA, pot tenir accés a les dades de la targeta de crèdit, ni durant el pagament, ni posteriormente. En el extracto bancario recibirá un cargo de LA EMPRESA. Si el vostre banc autoritza el pagament amb la vostra targeta, ens encarreguem de tramitar la contractació.

C.       Facturació:

Autoritza expressament L'EMPRESA a emetre la factura en suport electrònic, aquesta serà enviada al correu electrònic que ens ha indicat durant el procediment de contractació. Si bé podrà comunicar-nos en qualsevol moment la seva voluntat de rebre una factura en suport paper en aquest cas, emetrem i remetrem la factura en aquest format.

La factura electrònica quedarà arxivada als nostres servidors durant 5 anys, comptats des del moment en què us va remetre la mateixa per correu electrònic. D'aquesta manera podreu sol·licitar-la, en cas per exemple de pèrdua, a través del nostre servei d'atenció al client.

7.       DRET LEGAL DE DESISTIMENT:

De conformitat amb el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries (en endavant, “Reial decret 1/2007”), en cas que tingui la condició de consumidor, segons aquest terme es defineix en la referida norma, tindrà dret a desistir de la compravenda en un termini de 14 dies naturals a comptar de la contractació sense necessitat de justificar la seva decisió i sense penalització de cap classe, llevat que la contractació es refereixi a alguns dels productes i/o serveis detallats a l'article 103 de la llei esmentada, entre els que es troben, amb caràcter merament enunciatiu:

jo)  La prestació de serveis, una vegada que el servei hagi estat completament executat, quan l'execució hagi començat, amb previ consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per part seva que és conscient que, una vegada que el contracte hagi estat completament executat per l'empresari, haurà perdut el dret de desistiment;

Podrà exercir el seu dret de desistiment durant els 14 dies naturals següents a la contractació, sempre que no s'hagi realitzat el Servei Mèdic, de la següent manera:

  • Com exerceixo el meu dret?

Haureu de notificar la vostra decisió de desistir del contracte a través d'una declaració inequívoca remesa per correu electrònic a l'adreçainfo@stralabs.es  o bé mitjançant correu postal a l'adreça Ctra. de Girona 88, 17220 St Feliu de Guixols (GIRONA) en què constin les vostres dades de contacte, la referència de la contractació i fotocòpia del teu DNI/NIF.

Per complir amb el termini de desistiment, n'hi ha prou que la comunicació relativa a l'exercici del referit dret sigui enviada abans que venci el termini corresponent.

En cas de desistiment de conformitat amb aquesta Clàusula, L'EMPRESA et tornarà tots els pagaments rebuts per vostè.

L'EMPRESA podrà efectuar aquest reemborsament per transferència bancària al número de compte que ens faciliteu.

No obstant això, havent realitzat el començament de la prestació del servei, i amb prèvia conformitat seva respecte a la data de realització del Servei Mèdic, perdrà la possibilitat d'exercir el dret de desistiment a causa de la mateixa naturalesa del servei.

8.       SERVEI D'ATENCIÓ AL CLIENT: 

En qualsevol cas, per a qualsevol incidència o reclamació podràs enviar un correu electrònic a l'adreça info@stralabs.es . Com a consumidor pots sol·licitar fulls de reclamacions al domicili social de L'EMPRESA.

9.       COMUNICACIONS PER ESCRIT: 

La normativa aplicable exigeix ​​que part de la informació o comunicacions que t'enviem siguin per escrit. Mitjançant l'ús d'aquest Lloc Web, acceptes que la major part de les comunicacions esmentades amb L'EMPRESA siguin electròniques. A efectes contractuals, consents a utilitzar aquest mitjà electrònic de comunicació i reconeixes que tot contracte, notificació, informació i altres comunicacions que L'EMPRESA t'enviï de forma electrònica compleixen amb els requisits legals de ser per escrit. Aquesta condició no afectarà els teus drets reconeguts per llei.

10.       NOTIFICACIONS: 

Les notificacions que envieu a L'EMPRESA s'hauran d'enviar preferiblement a través del nostre correu electrònic info@stralabs.es  . D'acord amb el que disposa la clàusula 10 anterior i llevat que s'estipuli el contrari, L'EMPRESA et podrà enviar comunicacions bé a l'e-mail o bé a l'adreça postal facilitada per tu a l'hora de fer una contractació.

11.       CESSIÓ DE DRETS I OBLIGACIONS:

En cas de compra a través d'aquest Lloc Web, aquestes CGV són vinculants tant per a tu com per a l'EMPRESA, així com per als respectius successors, cessionaris i causahavents.

No podràs transmetre, Cediu el pas, gravar o de qualsevol altra manera transferir la teva posició contractual o algun dels drets o obligacions derivats del mateix a favor teu o per a tu, sense haver obtingut el consentiment previ per escrit de L'EMPRESA.

12.       PLATAFORMA DE RESOLUCIÓ DE LITIGIS EN LÍNIA:

D'acord amb allò establert a l'article 14 del Reglament (UE) Nº 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, sobre resolució de litigis en línia en matèria de consum pel qual es modifica el Reglament (CE) nº 2006/2004 i la Directiva 2009/22/CE, els consumidors tenen unaPlataforma de Resolució de Litigis a Línia, a la qual poden accedir des del següent enllaç: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=principal.home2.show&lng=CA

Mitjançant aquest enllaç, els usuaris del Lloc Web que podran accedir a la Plataforma europea de Resolució de Conflictes en línia. En cas que hagis tingut un problema amb una compra o la prestació d'un servei online, podrà fer ús daquest mitjà per presentar qualsevol reclamació en relació amb aquesta compravenda o prestació de serveis, així com optar per la solució extrajudicial del conflicte suscitat.

13.       NUL·LITAT PARCIAL:

Si alguna de les presents CGV fossin declarades nul·les i sense efecte per resolució ferma per autoritat competent, els restants termes i condicions romandran en vigor, sense que quedin afectats per aquesta declaració de nul·litat, i la clàusula nul·la o inaplicable serà reemplaçada per una altra que es pugui assimilar a l'anterior de la manera més adequada possible.

14.       FORÇA MAJOR: 

Ni tu ni L'EMPRESA sereu responsables per l'incompliment d'aquestes CGV a causa d'una força major fora del vostre control. S'entendrà per causa de força major qualsevol acte, esdeveniment, manca d'exercici, omissió o accident que estigui fora de control raonable, i en particular ia efectes merament enunciatius i no limitatius, els següents: vagues, tancaments patronals o altres mesures reivindicatives, desastres naturals, commoció civil, amenaces o atacs terroristes, impossibilitat d'ús de trens, vaixells, avions, transports de motor o altres mitjans de transport, entre altres.

S'entendrà que les obligacions quedaran suspeses durant el període en què la causa de força major continuï, i disposarem d'una ampliació en el termini per complir aquestes obligacions per un període de temps igual al que duri la causa de força major.

15.       LEGISLACIÓ APLICABLE I JURISDICCIÓ: 

El contracte de compra de productes mitjançant aquest Lloc Web es regirà per la legislació espanyola. Qualsevol controvèrsia que sorgeixi o tingui relació amb l'ús del Lloc Web o amb aquest contracte serà sotmesa a la jurisdicció no exclusiva dels jutjats i tribunals espanyols, sent competent el jutjat o tribunal que correspongui d'acord amb la normativa vigent.

No obstant això, si estàs contractant com a consumidor en els termes del Reial decret 1/2007, res en aquesta clàusula afectarà els drets que com a tal et pogués reconèixer la legislació vigent.